FORGOT YOUR DETAILS?

Нов клас – H.I.I.T. с Лили Камбурова от 17 септември

by / петък, 13 септември 2019 / Published in Предстоящи събития

Скъпи любители на интензивните тренировки,
имаме удоволствието да ви поканим на
НАЙ-НОВИЯ ни клас от 17 септември
H.I.I.T.
с Лили Камбурова
вторник и четвъртък от 09:00 до 10:00

Какво е H.I.I.T.?

High Intensity Interval Trainings или Високо Интензивни Интервални Тренировки са изключително ефективни сесии, при които се работи на интервали. Това означава, че се прави дадено упражнение с максимална скорост и темпо и след това има почивка, при която дишането се възстановява и се събират сили за следващия интервал работа при максимални усилия. Интензивната част трае не повече от 30 мин, при които тялото се стяга и се развиват добре оформени мускули. Продължителността на самите интервали е различна, като най-често се работи на 30/15 секунди или 20/10 (така наречената Табата). Освен това се включват и допълнителни разнообразни интервали като суперсетове и пирамиди. При този вид тренировки се горят най-много калории, като е доказано с множество изследвания, че организмът продължава да изразходва калории дълго след като тренировката е приключила. Понякога в часовете по H.I.I.T. се включват различни уреди, като степ платформи, ластици, гири, чинийки, малки топки с идеята часът да се разнообрази и да се предизвикат мускулите, които привикват към дадени движения. Типични упражнения, които присъстват във всяка една тренировка са бърпи, напади, клекове, планк и лицеви упори. Тренировката не е препоръчителна за начинаещи, въпреки че има варианти да се правят регресии на упражненията (по-лесно изпълнение).

Ползи от H.I.I.T:
1.    Повишена ефективност
Високо интензивната интервална тренировка  дава същите физически резултати, каквито се набавят от продължително кардио, но за по-малък интервал от време. Този тип тренировка включва както аеробни, така и анаеробни фитнес упражнения, докато традиционната статична кардио тренировка предполага само аеробни. Аеробните фитнес упражнения увеличават нуждата от кислород, а анаеробните изграждат мускулите, като тези тренировки повишават издръжливостта и в същото време оптимизират силовия потенциал.

2.    По-интензивно горене на калории – повече свалени килограми
HIIT действа, защото горенето на мазнини изисква кислород и колкото повече кислород навлиза в тялото, толкова повече калории изгаря то. Високо интензивната интервална тренировка оптимизира потребността на организма от кислород по време на физическото натоварване и създава кислороден недостиг, което стимулира тялото да изисква повече кислород в периода за възстановяване. Този ‘afterburn’ ефект е назоваван като ‘извънредна следтренировъчна консумация на кислород’ (excess post-exercise oxygen consumption – EPOC) и той е причината интензивните упражнения да съдействат за по-активното горене на мазнини и калории в сравнение с нормалните аеробни и статичните упражнения.

3.    Губят се мазнини, не мускули
Високо интензивната интервална тренировка дава естествен тласък на производството на човешкия хормон на растежа (HGH), което е от съществено значение за постигане на оптимално здраве, сила и жизненост, и е доказано, че значително подобрява инсулиновата чувствителност, стимулира загубата на мазнини и увеличава мускулния растеж.

Вашият треньор: Лили Камбурова

Инструктор по групови занимания с повече от 7 години професионален опит. Води класове по Комбофит, Аеромикс, ТаеБо, Степ Аеробика, Пилатес, Гимнастика Мама и Бебе, Х.И.Й.Т. и Kangoo Jumps в едни от най-големите зали в София. В последните две години се засилва интересът й по високо интензивните интервални тренировки и започва да провежда клас по HIIT (от. англ. High Intensity Interval Training). Основната причина да се занимава с този тип тренировки (включително Табата) е ефектът, който имат върху тялото. Мускулният растеж е гарантиран и без тежести, което от своя страна води до увеличен енергиен разход в покой. В класовете си Лили Камбурова акцентира върху координацията и изграждането на хармонично тяло. Една тренировка HIIT е с продължителност един час, като се работи на интервали не повече от половин час, след което се правят разнообразни упражнения за цялото тяло.

Такса участие:
8 лв. – Еднократно посещение
56 лв. – Карта 8 посещения – Валидност 40 дни

В този клас можете да се включите и с карти SODEXO или ISIC.
Последвайте събитието ни във Фейсбук на: Нов клас – HIIT с Лили Камбурова

logo (1)

Място на провеждане:
ул. Иван Перпелиев № 5
За информация: 032/664433 или 0884 777 050 – Рецепция ПКИ
Facebook: Пловдивски Културен Институт
Пловдивски Културен ИнститутНАЙ-ДОБРОТО от НАЙ-ДОБРИТЕ в сърцето на града!

Print Friendly, PDF & Email

One Response to “Нов клас – H.I.I.T. с Лили Камбурова от 17 септември”

  1. Стела Михалкова says : Отговор

    Прекрасен треньор. Вече съжалявам, че не живеем в Пловдив.

Вашият коментар

TOP

Условия за поверителност

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?